ROZWAŻANIA O DUPIE I MARYNACH

Epatowanie? Ludzkość sama zmienia się pomału w jedną ogromną dupę

strona autorska - J.Szaper

„Wszelkie podobieństwo poniższego tekstu do owoców twórczościwielu polskich laureatów i literatówjest zupełnie przypadkowei nie będzie karane.”

Naszły mnie kiedyś w środku nocy – dupy. Nieprzeliczone!

Słowo, ongiś niegrzeczne, a nawet nieskromne, stało się dziś rzeczownikiem powszechnym i przyzwoitym – wręcz nawet miłym –  jak nie przymierzając pupa niemowlaka. Gdzież obsceniczność „dupy” mogłaby się współcześnie ostać  przy powszechnym  karnawale  – a to „obracania matek”, a to „synów nierządnic”, „odbywań aktów seksualnych”, „otworów odbytowych”, „dróg rodnych kobiecych”, „narządów płciowych męskich”, „odchodów krowich”, a nawet  pozornie delikatnego „potomka psiego rodu” (bo z kimże puściła się w końcu mamusia?).

Współcześnie „dupa”  jest w pełni akceptowalna – i tak musi być!

Czyli obecnie mogę napisać  śmiele, że naszły mnie w nocy dupy, i nikt mi za to krzywdy – w imię zranionej moralności – nie zrobi.

Zatem jak mnie one „dupy” owej nocy naszły?

Obudziłem się wtedy około trzeciej nad ranem, poburzony…

View original post 510 słów więcej

Skomentuj

