FUTUROKLATKA – ROZDZIAŁ PIERWSZY

Przydałby się dalszy ciąg…

strona autorska - J.Szaper

ROZDZIAŁ PIERWSZY

19 LIPCA 2015 ROKU, NIEDZIELA:

Nie, nie jestem całkiem głupi. Można raczej powiedzieć, że jestem całkiem dorozwinięty, tylko trochę niezdecydowany i pech mnie często odwiedza. Napisane mam w paszporcie, że urodziłem się w 1999 roku, ale nie wiem, czy to prawda, wszyscy ciągle coś kłamią, więc jak jesteś trochę mądry, to nie powinieneś w nic wierzyć. Siedzę sobie dziś na ławeczce przed domem, słońce jeszcze jakoś grzeje, co nie znaczy, że jest chore, ale po prostu, że mieszkam tu, gdzie mieszkam, czyli powietrze mam dosyć mętne.

Po co mi te notatki, to pisanie? Nie wiem, może po to, żeby po wiekach moim potomkom, kiedy już ich sobie zrobię, pokazać, że zawsze, nawet w najbardziej zasmarkanym życiu siedzi ukryty baton czekoladowy niespodzianki. Bo że złe tam siedzi, każdy wie i będzie wiedzał nawet za stulecia.

Urodziłem się w 1999 roku i żyłem sobie dość ładne, ale marnie. Tato mój miał…

View original post 3 033 słowa więcej

Skomentuj

